2 Mart 2008 Pazar

HAFTA SONU MACERAM

Sizinle paylaşmak istediğim hafta sonu maceram,
pazar günü liseden arkadaşım Seray' a gündüz oturmasına gittim.
Yolda gelirken minübüs şöförü birden cepciler var diye bağırmaya başladı meğer cepciler durakta minübüse binmek istemiş şöförde onları almak istemediği için taksiyle takip etmeye başladılar şöför hemen yetkililere haber verdi neyseki kazasız belasız geldim. Aman siz, siz olun minübüse bindiğinizde dikkatli olun.
Seray'cım, öncelikle Seray'a bugün için çok teşekkür ederim. Seray'a tek başıma gelmeme rağmen beni çok güzel ağırladı, bir sürü şey yapmış zaten kendisinin bloğunu ziyaret etmenizi öneririm süper yemek tariflerini bulabilirsiniz
http://www.latilokum.blogspot.com/ adresinden bulabilirsiniz.Ziyaret etmek istediğinizde tıklamanız yeterli. bugün herşey çok güzeldi ama bir eksiğimiz vardı lise arkadaşımız. Sema bizimle değildi onunda bizimle olmasını isterdik çünkü biz halâ birbirimizden kopmadık.

3 yorum:

Seray dedi ki...

Güzel arkadaşım,öncelikle bloğun mükemmel olmuş. Ellerine ve yüreğine sağlık. Beni ziyaret edip, evimi şenlendirip güzel saatler geçirmemizi sağladığın için çok teşekkür ederim. Bir daha ki sefere bebişinide bekliyorum.
Seni çok seviyorum bloğunda herzaman mutlu anıların yer alsın mutsuzluk senden uzak olsun.
SEVGİLERİMLE; SERAY

Yeliz & Metin dedi ki...

Özlemcin blogun hayırlı olsun. Umarım burda hep mutlu anılarını paylaşırsın. Sana, eşin ve ocuğuna mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir gelecek diliyorum. Blog dünyasına hoşgeldin...

özlem dedi ki...

yelizcim teşekkür ederim.bloğuma girip beni ziyaret etdiğin için ayrıca teşekkür ederim.evet inşallah hepimiz mutlu anılarımızla blogda yer alırız.
SEVGİLERİMLE;ÖZLEM