5 Şubat 2009 Perşembe

GÖRKEM 3 YAŞINDA

Bebişim iyi doğdun seni çok seviyorum.
Canım bebeğim şu anda hasta şiddetli bir grip enfeksiyonu geçiriyor yani ailecek grip olduk ama biz atlattık sayılır..Bide bebişim atlatırsa hayat ozaman güzel olucak işte. Ben bitaneme güzel bir doğum günü yapma planları düşünürken o hasta oldu.Herşeyin başı sağlık.Güzel bebeğim biran önce iyileş inşallah annen sana yine süpriz yapacak allah izin verirse. Sen iyi ol.Kutlayamadığımız doğum gününün acısını çıkaralım bebişim.. ANNECİĞİN ÇOK ÜZÜLÜYOR HADİ GÜZEL BEBEĞİM BİR AN ÖNCE İYİLEŞ....

4 yorum:

hayat dedi ki...

Özlemciğim, biraz gecikmelide olsa Görkem'in doğum günü kutlu olsun. Ayrıcada çok geçmiş olsun.İnşallah kısa sürede iyileşir ve siz daha güzel bir doğum günü kutlarsınız.
Canım ailenle beraber güzel günler diliyorum.
Sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Görkemin doğum günü kutlu olsun, umarım bir an önce iyileşir. Çok geçmiş olsun...

Hayatın Anlamı dedi ki...

Merhaba özlem nasılsın ...

allah eşini ve oglunu sana bagıslasın...

Çok gecmıs olsun canım...

özlem dedi ki...

Füsun hnm çok teşekkür ederim.Bloğunuzu ziyaret etmek istedim ama giriş yapamadım.Yorumumu sizin bloğunuzda yapmak isterdim.Tekrar teşekkürler,
Sevgilerimle...