8 Kasım 2008 Cumartesi

ŞEKER HAMURUNDAN KURABİYE SEPETİ

Azra Beyza için hazırladığım kurabiyeler şeker hamuruyla yaptığım ilk çalışmam oldu.Azra Beyza geçtiğimiz cumartesi günü 1 yaşına girdi.Allahın izniyle daha nice mutlu yıllar onu bekliyor inşallah. Canım yiğenim yengesinin bitanesi allah sana uzun ömürler versin...İLK YAŞ GÜNÜN KUTLU OLSUN..

Hazırladığım kurabiye hamurunun önce alt tabanını çıkartdım.Kenarlarını ayıcıklı kurabiye kalıplarıyla keserek elde ettiğim ayıcıkları tabana elimle hafif bastırarak yan yana yapıştırdım yapıştırma tamamlanınca kurabiyeleri 150 derecelik fırında 15 dakika pişirdim.Kurabiyeler pembeleşince pişirme tamamlandı.
Kurabiyelerin üzerlerini renkli şeker hamurlarıyla aynı kalıbı kullanarak kapladım. Siz istereniz ayıcıklara kürdan yardımıyla eritilmiş çikolatadan surat çizebilirsiniz.Ben oğluşum Görkemin yüzünden kurabiyelere surat çizmeye vakit ayıramadım..


Malzemeler:

Hazır Dr Otker Tatlı Kurabiye Unu

175 gram yumuşak margarin

1 yumurta

2 yemek kaşığı yoğurt

Yapılışı:

una ilave olarak tüm malzemeleri ele yapışmayacak kıvama gelene kadar yoğurdum.

Tarifi Lati Lokumun sitesinden.Teşekkür ederim...




1 yorum:

Seray dedi ki...

ay süper olmuşlar canım.
Çok şirin ve sevimli görünüyorlar . Ellerine sağlık. Zahmetli ama sonuç olarak beybilerin gözlerinde o ışıltıyı görmek tüm yorgunlugunu alıyor insanın. Azra Beyza' yada sağlıklı güzel uzun bir ömür dilerim. Özlem' e de selamlar.
Sevgilerimle