13 Aralık 2008 Cumartesi

MAYDANOZ'LARINIZ SARARMASIN







Pazar'dan alıp eve getirdiğimizde ne güzelde gözüküyolar.Aradan bir kaç gün geçince o güzel yemyeşil görüntü yok olup gidiyor yerine solmuş sarı işe yaramayan maydanozlar kalıyor.Buzluğa atsam su gibi oluyor öyle böyle derken sonunda çözüme ulaştım.
Nasılmı?
Önce maydanozları yıkıyıp temizliyoruz ekmek kesme tahtasında ufak ufak doğradım saplarını ayırdım.Daha sonra küçük yuvarlak tepsiye maydanoz'ları serptim ve tepsinin ağzını kapatmadan buzdolabının alt tarafında bir yere yerleştirdim.Arada bir elimle tepsideki maydanoz'ları harmanladım.Bu işlem bir kaç gün sürüyor yani maydanoz'ları dolapta kurutana kadar bırakıyoruz.Kuruyunca elimizle ufalayıp toz haline getiriyoruz.Kavanoza yerleştirip buzdolabında saklıyoruz.Hem yeşil kalıyor hemde bozulmuyor...

3 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

güzel bir yöntem deneyeceğim
sevgilerimle cnm

Seray dedi ki...

Süper fikir canım. Deneyeceğim..
Öptüm

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

merhaba özlem
gerçekten çok güzel bir fikir
çok maydanoz gidiyor valla
mutlaka denicem..
sevgiler..